Sångerska och sångpedagog

fredag 21 september 2007

Klusiler??

över hundra läsare!! coolt va?? det tycker jag iaf! ;) hehe undrar varför..

Varför?

Idag är det fredag och snaaaart får jag helg, iaf från skollokalerna, inte från materialet. Måste plugga en massa massa!!

Igår var jag med om något kul! Har blivit headhuntad till ett musikprojekt och var och spelade, repade, kikade på låtar, till kommande gig. Får se vad det blir av det hela! :)

Skulle ha pluggat imorse. Vaknade sju och tänkte att det skulle funka. Vaknade igen halv nio och gav upp de tankarna. Så har suttit hemma och läst istället!

Ikväll är jag gräsänka! Vill du leka med mig?? Eller ska jag ta tag i hemmet? Ska jag kanske plocka ur diskmaskinen?? Ska jag försöka göra nåt annat kanske??

O, ska vi flytta garderoben snart så kan man hänga in grejer i dem!?

Ikväll vill jag dricka vin! I min ensamhet! Det blir så bra så! Det har stått på bordet sen vi flyttade in så vettekatten om det är drickbart.. Får väl se! :P


Hoppas det visas nån bra skit på tvn ikväll.. Då brukar ju tiden gå lite snabbare.

Har gett mig själv lite pengar att shoppa för också. Då brukar jag bli lite piggare! Lindex ger mig fina rabattkuponger och sånt gillar jag!!

Nej, ska läsa ut kapitel fyra innan jag drar (försöka iaf, förmodligen tar jag mig inte i kragen, men missionen är ju god!) och försöka dra i god tid idag! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Garderoben ska vi flytta, tycker jag!