Sångerska och sångpedagog

onsdag 5 september 2007

Destination: moon!

Idag somnade jag när jag kom hem. Det var inte riktigt meningen. Hade tänkt fixa lite här i lyan, men vaknade för en timme sen. Av telefonen så klart. Hade sovit i tre timmar då. Lite sådär lagom.

Idag snackade vi kasus, genus, species och sånt som jag inte begriper ett dugg av. Det känns ju lovande, not!!!!

Ska kanske vattna alla krukväxter som står och slokar i lägenheten. Jag skulle verkligen inte kunna ha barn! Eller? De kanske iaf skulle överleva! ;)

Nu väntar jag hem O så vi kan åka och städa köket i gammlyan! Inte så jättemycket kvar nu. Knutte hade tydligen sagt att vi kunde komma med soffan whenever så imorn hoppas jag det blir av! Så kan man dammsuga och göra det sista sen! Kanske O får fixa det! Jag ska på föreläsning. "Snälla flickor och bråkiga pojkar?" heter den! Jag ska få gå gratis för jobbet! Gillar genusfrågor. Känns även relevant för mitt kommande yrkesliv ju! Ska kanske tom ta med mig anteckningsblocket! ;)

Puss puss

Inga kommentarer: