Sångerska och sångpedagog

söndag 23 september 2007

51 first dates.

Vissa dagar känns bara bra. Idag var en sån dag. Alldeles perfekt hittills. Vi har fixat en massa i lägenheten! Många lådor är borta eller förpassade dit de hör hemma; förrådet!

Det enda som inte är så bra är att jag inte pluggat tillräckligt, så när jag skrivt klart detta ska jag läsa lite mera i min grammatikbok!

O är iväg och shoppar till en finmiddag han ska laga! Vi tänkte att vi firar lite idag istfö imorn eftersom han ändå är borta på rep på kvällen. Så bion igår och middagen idag är väl the shit, liksom!

Längtar så tills lyan är klar! Känns som att det kommer bli kalas! Vibbarna blir starkare och starkare för varje kartong som töms! :)

Film på tv just nu: 51 (50) first dates. Rätt dålig film. Har sett den en gång och det räcker. Vissa filmer är ju såna att man pallar en gång och kan tycka att den är bra då, men den håller inte för en rerun liksom!

Nej, nu ska jag läsa lite och tänka på den stackars tjejen som spydde av "tölp"!
Puss å hej!

Inga kommentarer: