Sångerska och sångpedagog

onsdag 12 september 2007

Killing in the name of

Idag har varit en händelserik dag. Har varit och pluggat och skrivit pm. Samt varit på en föreläsning och inte fattat något. Hatar verkligen att inte förstå. Känner mig så hemskt usel. Lärarna är ju superdåliga!!!!!

Sedan jobbade jag. Träffade ungarna, de var sjuuuuukt många! :P Kommer bli en utmaning att hålla reda på alla dem. Dock tror jag det kommer vara grymt givande.

Idag kollade jag på idol. Första hela programmet jag ser. Slås av hur bitter swartling är. Helt otroligt. Varför dissar han någons tatuering? Varför har han (eller hela juryn) så svårt att fokusera på det musikaliska?? Spännande det där!

Idag är jag trött, igen. Har inte sovit middag dock och det är ju lite positivt.

Nu ska jag bara få O att föreslå att jag kan vara med och sjunga på det där giget! ;) Läs detta nu, babe! :P Tjänster och gentjänster tyckte jag någon pratade om imorse!!!
;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli, babe! ;)

Milla sa...

ok! bra för dig!!! : )

annars.....