Sångerska och sångpedagog

söndag 23 september 2007

Hot mamas!

Guuu va de e gött med helg!! Såå skönt! Har inte tänkt speciellt mycket på plugget alls idag faktiskt! Superskönt! Har bara gjort roliga saker idag. Shoppat en fin ljusstakegreja som ska sitta på väggen också. Det känns bra. Hehe.

Sen fick vi finbesök! Första besöket faktiskt! J, M och en liten febrig O! Tror de blev lite förskräckta när de såg vår röra faktiskt.. :S Ja, ja.. Det blir nog bra nån gång. Ska leta rätt på min gamla pluska imorn och köpa nya, fina blommor för alla blomstercheckar vi samlat på oss! DEt blir gött att piffa till lyan lite!

O sitter och matar mig med glass nu. Häagen Dazs Strawberry cheescake. Mumma!! Vi var på bio idag. såg Simpsonsfilmen. Den var helt ok! Inte lika rolig som serieavsnitten, men sevärd helt klart! Skrattade en hel del och kände mig lite väl högljudd flera gånger. Det var ju knappt några folk där även fast lokalen var fullsatt! 32 platser tror jag!

På måndag firar vi två år. Det du!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... "liten febrig O"? Återanvänder du mitt alias?? Det var det värsta! ;)