Sångerska och sångpedagog

lördag 29 september 2007

casual saturday.

Seglördag idag! Uppe sent med vin och mys igår så jag tog mig ur sängen vid tolv idag. Hade tänkt plugga men orkar inte riktigt!

Funderar på om jag ska gå och locka håret! Är ju rätt knepigt att göra det på sig själv så det lär ju ta sin lilla tid!! Men det kanske det vore värt. Hoppas det slutar regna tills ikväll bara. Ska ju rodda och hålla på och efter det är det gig på juristbalen på Sthlms.

Har iaf skrivit en massa små lappar med olia begrepp som jag måste kunna på tisdag. Får titta lite på dem tror jag. Är inte så sugen på att jobba mera med ordklasser. Helst skulle jag skita i allt och bara skriva den där tentan på tisdag. Något borde jag väl klara iaf??

O är och handlar present nu. Han ska på fest ikväll. Det är sjukt ovant att han inte är med och spelar..

Undrar vad man ska ha på sig ikväll då.. Nån klänning, men vilken???

Inga kommentarer: