Sångerska och sångpedagog

fredag 21 september 2007

SEX.

Idol-Marie, aka BB-Marie är min favvo i Idol! ;) Inte för att jag bryr mig.. :P Jag har inget bättre för mig så då kan man ju lika gärna titta på idol. En helt sjuk situation de ställer sig själva frivilligt inför. En jury med mindervärdeskomplex.. Stress och press. Ja ja.. Skulle aldrig göra det iaf.

Har varit i skolan idag en sväng. Förstår inte hur det kan vara så ogivande. Diskussionerna om allt annat än själva uppgiften var dock mer givande. Det är skönt att diskutera med folk som vet vad de talar om och vad JAG talar om.

Imorn blir det bio. Simpsonsfilmen. Ska bli roligt. Man måste ju hitta på nåt trevligt när man firar två år med sitt hjärta. Blir nog nåt mer också. Tror jag väl! ;)

Blev lite uppiggningsshopping idag också. Blir ju så när Lindex skickar mig rabattkuponger hela tiden! :) En snygg topp och lite underkläder blev det. Helt ok!

Nu ska jag göra nåt annat.

Inga kommentarer: