Sångerska och sångpedagog

torsdag 28 februari 2008

telefonkö, suck..

Fixar en massa idag!

Sitter i telefonkö, fkassan! Från plats 51 till 44 på nolltid.. sweet!

Ska ringa smi också och kolla om man kan skicka in (38!) noterna senare! när jag bestämt mig för vilken tonart som går minst sämst på den klassiska!! Helt galet vad illa det låter! Jag kan ju inte direkt sjunga nu heller eftersom min hals gör ont!
(32!) Jazzlåtarna kan jag ju iofs. Men det klassiska!! Suck.. Hatar detta!! Verkligen! (27!!!) det går snabbt ibland tror jag...

måste jaga sångpedagog också! Kan man bjuda en tusenlapp och så ska den se till att jag fixar forellen?? det vore sweet! (13!!). Shit, nu närmar det sig!!

ikväll blir det varanteatern!! Ska bli sååå roligt! Verkligen!

Borde ut och gå också. Det är ju äntligen fint väder (10!)..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Roooligt!!