Sångerska och sångpedagog

måndag 25 februari 2008

I stilla sommarkvällen..



Hemma igen efter ännu en blixtvisit till Norrland. Det var najs men jag är såå trött! Lillbebisen var så söt att jag för ett par minuter började fundera på om man ändå inte skulle... Fast, Nej. Jag kom på bättre tankar rätt snart. Men jag undrar när jag höll i en så liten plutt senast. Om jag ens har gjort det nånsin! Underbart söt var hon iaf och luktade så gott och speciellt. Var helt fascinerad av det lilla pyret.

Och det är alltid så himla mysigt att träffa H och E! Så fina människor!

Blev en intensiv lördag med shopping och fika med mams! Mysigt det med!

Nu är jag tillbaka i verkligeheten igen och nu är det uppstyrning som gäller i veckan! Ansökningar ska iväg, men noter måste hittas!! Shit alltså.. Vet att jag sett Die Forelle i nån låda, men vilken??!!!

Ja ja. Det blir imorn det!

Inga kommentarer: