Sångerska och sångpedagog

fredag 8 februari 2008

Babyboom

Ungar everywhere verkar det som. (Och mitt tangentbord har lyckats kasta om en del symboler och bokst'ver.. tillexempel finns inte de tre sista n[nstans.. bajs!!).

startade om mitt uppe i allt å nu kanske det funkar...

Ville bara säga att oj vad människors liv förändras. Helt plötsligt är det högsta prioritet att fålla upp gardiner.. Missförstå mig rätt, det är bara så... fascinerande hur livet utvecklas olika trots att man var rätt så lika vid en viss tidpunkt. Man hade gemensamma nämnare med människor som nu har miljarder kids eller nåt.

Jag är inte riktigt där ännu tror jag.. Vet inte om jag skulle fixa barn redan nu. Eller skulle jag? Skulle jag det om jag inte pluggat? Förmodligen.

Är plugg omognande?

Idag är det Brunk (miniorkesterfestival). Och helg. Och H borde föda bebis. Mycket nu. Hoppas på ett MMS när som helst. Men det verkade vara en bit kvar sa hon igår.. Det är ju sååå spännande! Vill ju åka upp och titta på bebben sen! =)

Och så vill jag spela musik. Så är det bara. Helt enkelt.

Inga kommentarer: