Sångerska och sångpedagog

fredag 29 februari 2008

Svensk tenn

Sååå fucking jävla underbart!! Längesen jag hade så roligt!! Fan vad jag skrattade å god damnit vad bra de är!! Varför varför varför gör de inte mera?? Skulle sååå gärna se det igen! Men den spelas visst bara en gång till och jag kan inte gå imorn!

Vilka karaktärer! Helsjuka saker! Helt underbara, pricksäkra tolkningar av människor! Älskar det!

Var ärligt talat lite orolig! Skulle det leva upp till mina skyhöga förväntningar? Och jodå! Det gjorde det! Minst sagt!!! Jag tyckte också att det var helt ok att de bara var tre av sju på scenen! De var såååå grymt bra!!

Fattar inte hur man kan vara så begåvad!!

De förgyllde min värld!

Och allting var så himla enkelt scenograferat men ändå så himla snyggt! Snabba, tvära byten, enkelt motljus för att skapa ytor och möjligheter.. Helt enkelt perfekt!!

Inga kommentarer: