Sångerska och sångpedagog

måndag 4 februari 2008

But each time I think I've had enough..

Nu har jag ringt det sista kravbolaget.. Väldigt skönt. Men då belönar världen med världens mensvärk istället! Är sååå trött på fysisk och psykisk smärta nu.. =(

Är ledig från lektioner idag men har ett litteraturseminarium jag måste läsa till. Kan dock göra det imorn om jag vill.. Ska till jobbet idag och titta på lokalerna samt få nyckel.

Tittar på Al Bundy. Han får mig att tänka på pappa. Inte han i sig, men pappa tittade på programmet på gråsten.. Vet att han gillade det. Det känns lite connectat att titta på det.. Knäppt å sånt, visst.. =S

Nu vill jag bara dra en filt över mig och vänta på att det värsta ska gå över... Sannolikt? Nej.

Blir Helene ikväll också! Längtar sååå!!

Inga kommentarer: