Sångerska och sångpedagog

söndag 3 februari 2008

Miami inc

Vaken tidigt. Av telefonen. Kaotiskt med lappar å sånt så jag gjorde mig typ redo för att åka ner, men det var visst någon som hade tagit på sig det. Det är najs..

Nu är jag vaken ändå och det är ju bra. Sitter och tittar på Miami inc.. Pratade med E om tatueringar igår. Det är nära nu! De skulle fixa nåt efter skidsäsongen och jag är gärna på! Skulle dock inte tveka om någon ringde mig idag och hade en tid! Vet ju vad jag vill ha, placeringen är lite oklar dock. Vristen, skuldran eller axeln är heta kandidater. Lutar mer åt överkroppen, lite lättare att visa upp den.. Motivet är ju inte speciellt stötande utan något som jag vill ha med mig genom allt..

Nu blir det duschen och sedan Norrlands. repdag, wihiii!!!

Inga kommentarer: