Sångerska och sångpedagog

söndag 10 februari 2008

Sex och knarkande magar.

Var tvungen att komma på en spännande rubrik för att få lite läsare.

Det går ju bara utför.. Liksom med innehållet i denna blogg. Har visst ett rätt tråkigt liv.. Har också lovat att ta med mig datorn imorn, vilket jag typ glömt. Det är mycket nu... Ska till skolan tidigare för att leta rätt på den där kvinnan som har koll på kursen jag vill gå. Hoppas hon är där och vill hjälpa mig.. Jag vill verkligen inte gå till skolan annars..

Har du ett jobb åt mig???

Jag vill bara spela musik och bli klappoklang-fröken. Estetiska things och sånt där roligt och utvecklande.

Jag vill bara sjunga. Och så vill jag ha tid och utrymme och sitta vid ett klaviatur i ett rum och skapa musik. Det är typ det jag vill... Inte så mycket mera.. =( Dumt.

Nu blir det snart sova. Borde gjort det för längesen men först lite Köping. Underbart.

Inga kommentarer: