Sångerska och sångpedagog

fredag 15 februari 2008

cluberbjudande?

Märklig dag idag.. Inget mail från syon så långt ögat kan nå.. Jag vill verkligen veta. Har ring och mailat så jag hoppas de svarar ändå snart.. Fast klockan är efter tre.. De har säkert gått hem redan.. =(

Var till en läkare idag. Helt jävla sjuk i huvet var han! Fattar inte hur vissa människor får arbeta med andra människor! Det behövs ju inte så mycket för att jag ska trilla ner i hålet som jag håller på å ålar mej upp ur.. Eller iaf kommit så långt att jag lokaliserat åt vilket håll upp är.. Helt puckad och ointresserad var han.. Betalade dyra pengar för tio minuters bajs. Är det värt det??

Men vi har varit duktiga idag, E! Gjort en massa dryyygt! Och snart så!

Ikväll blir det jazz. Det är fint!

Fick prospekt från SMI idag. Det vore ju sååå bra för mig.. :S

Inga kommentarer: