Sångerska och sångpedagog

fredag 22 februari 2008

The drinks and the laughs are on me.

Just kommit hem från en krogsväng. Skulle bara käka lite men det blev lite drinkar också! Helt ok! Det är ju så barnsligt billigt på nation!!

Servicen var blandad här med. Min mat var kall medan Os var varm.. Det var märkligt! Tjejernas burgare var rå i mitten. Pinsamt, Uplands! Men men.. Goda drinkar på jazzbaren (som inte var så mycket till jazzbar, men man hörde iaf nån slags baswalking i bakgrunden) även om vi i sällskapet fick betala lite olika för precis samma saker!

Jag känner mig lite schizo, men det är helt ok. Ena minuten glad, andra nära gråt. Det kanske inte gör så mycket eller är så konstigt just nu.

Imorn åker jag hem. Sitter å bevakar tågbiljetter, som tyvärr rusat upp lite i pris! :( Vi får väl se! Håll tummarna!!! Har pratat med H och vi ska ses på kvällningen.

Jag och mams ska gå lite på stan och fika på jambo!! Kan ingen ge mig deras recept på tonfiskröra??? Jag skulle bli sååå lycklig!!!

Inga kommentarer: