Sångerska och sångpedagog

tisdag 19 februari 2008

JAAAA!

Ibland går det fort! Fick mailet imorse. Nej se det skulle inte gå, sa delkursledaren!! Jag försökte ringa syon, i vild panik, men det gick inte att komma fram. Det var bara att kasta på sej kläderna och älga iväg till skolan.. Var lite rädd för vem jag skulle träffa, men det gick bra!! Hon har ju varit helt ok mot mig, det är mest när jag lyssnar på henne när hon pratar med andra som jag blir förskräckt!

Jag har nu bytt kurs. De körde över kursledaren, sa de! Helt ok, tycker jag!! Vecka 14 börjar Min nya kurs! Ska bli såå skönt att känna att jag läser något som har någon mening för mig! Att hoppa på första halvan av näst sista delkursen på programmet.. Ja det känns lite läskigt!!

Det jobbiga är, som jag upptäckte nu, att sökningarna till SMI är samma vecka... :S Hoppas på ett bra schema då som jag kan ta igen osv. Dumt att missa massvis..

Jag ska fira med ett medelpass!! Shit, vet inte om jag pallar det.. Men men.. Man kan ju softa annars! Men jag vill satsa järnet!!

Inga kommentarer: