Sångerska och sångpedagog

söndag 10 februari 2008

Godmother, newborns and ??

Var och barnvaktade min lilla söta guddotter och hennes bror igår. Inkastad i bajsblöjbyten och mat. Helt oförberedd och det var nog bra. Då hann man inte fundera över vad man skulle göra riktigt! =) Men vad mysigt det var!! Hoppas det hjälpte A lite iaf.. Känner mig så maktlös för hennes situation.. Hoppas de vaknade trygga, pigga och glada imorse..

Intressant perspektiv på världen man får när man kastas in i det sådär. Känns inte riktigt som att jag är mogen att bli förälder ännu.. Eller iofs, så vänjer man väl sig när man får dem från början, heltid.. Tror jag nöjer mig med att låna dem lite ibland! =P

Och H och E har fått en liten jänta! Jag visste det. Kände på mig att de skulle få en flicka ju! På mmset var hon såå söt. Nu måste man ta och åka hem och hälsa på också! Hoppas allt gått bra och att mor och dotter mår fint!

Ikväll är det Mozart. Ska bli spännande. Jag börjar ju bli kultiverad, så många "konserter" som jag springer på..

Hm.. ska man söka sommarjobb? Jag har inte direkt något cv. Måste man fixa det?

Inga kommentarer: