Sångerska och sångpedagog

torsdag 14 februari 2008

JAG VET VAD JAG VILL GÖRA MED MITT LIV!!!

jag vill ju gå på SMI!!!! Det slog mig och plötsligt fick jag ett mål. Ett driv!

Vill läsa till sångpedagog! Det är bara så! Vill läsa till sångpedagog!! Varför hyckla med denna skitutbildning?? Varför??

Såhär vill jag ha det:

* Få en chans att läsa en halva av AUO2 nu i vår, förslagsvis den utan VFU.

* Få påbörja SMI i höst. Tre år med halvtidslån från CSN och jobba för sfr. Det vore drömmen...

(* Möjlighet att läsa klart de få poäng jag behöver till lärarexamen från ILU och en chans till att komma in på SMI ifall jag klantar mej i vår!)

Jag vill så gärna detta! Snälla!! Längesen jag kände ett mål.. Längesen något kändes så rätt och då borde man väl satsa, eller??

F'låt O. för att du inte får sova, men jag blev lite upprymd..

Har mailat lite och kollat lite syotider! Nu så.. ska jag städa upp i mitt liv och lyssna på mitt inre, för en gångs skull!

Vet inte vem jag skriver för eller vem jag ber, men herregud vad jag vill detta! Behöver all hjälp och pepp jag kan få!!

Inga kommentarer: