Sångerska och sångpedagog

lördag 9 februari 2008

BRUNK!

Såååå jävla roligt! (ja, jag svär som en tok! måste lägga av med det tills imorn då jag ska leka med barn!)

Vi kom dit alldeles innan vi skulle börja spela och det blev sååå bra! Rent rejält röj. Vi drog dock över på tiden typ lite grann (ungefär en halvtimme) men det hoppas vi inte gjorde något! =P Det var ju sååånt röj på dansgolvet! Och när Congatåget intog scenen med oss, ja då var det fett! Resten av giget gick också bra! Alla var så fina och duktiga! Vi behövde detta efter förra fredagens mesgig.

Nu är det ett tag till nästa, vilket är synd..

Imorn ska jag vara barnvakt! Hur underhåller man två söta kids på 1,5 och 2,5 år??? =S Vad har jag gett mig in på.. Kanske skulle hoppa över det här med rep och istället åka ner och bli kompis.. Ja ja vi får väl se vad som sker!

Nu är jag TRÖTT!! Men tack, fina Attra, för ett roligt gig!!

Inga kommentarer: