Sångerska och sångpedagog

måndag 11 februari 2008

Helvetesjävlaskitbajsäckelpäckfyfaaanvadlessjagblirjagliksomorkarintemedmerstrultjafsochskitnu!!!!

Jag är så ledsen nu.. Vill inte läsa denna kurs, men ack vad fullt det var på drömkursen.. =( Vad ska jag göra nu?? Vill inte gå kvar denna kurs. Har ingen motivation.. Läraren borde gå en egen kurs för att lära sig något. Man är inte bra pedagog bara för att man är doktorand. Jag blir tokig på honom!!! Inga klara riktlinjer alls..

Kände mig som en stort barn när besvikelsen slog ner mig på golvet.. Ville gå hem men skulle ju grupparbeta efter lektionen och det kändes inte rättvist mot arbetslaget.. Men vad ska jag ta mej till??? Det känns väldigt tungt just nu.. Kan inte hoppa av heller för jag har inget jobb. En timme i veckan känns inte direkt som något man klarar sig på.

Och när jag kom hem ser jag ett brev från kronolle. De vill ha pengar av pappa ändå. Men de kan ju bara ställa sig i kö.. Det är inte direkt som att de är ensamma.. Blir TOKIG!!!!!

Nu vill jag lägga mig under en filt å bara skita i detta!

Inga kommentarer: