Sångerska och sångpedagog

tisdag 19 februari 2008

Ett hårt liv.




Har varit en händelserik dag.. Vet inte om jag vill uppleva den igen, samtidigt som den nog gjort väldigt mycket nytta!

Var och tränade! Kanske jag skrev iofs.. Sjukt jobbigt, men ack så skönt! Ett vanligt SB-pass imorn istället kanske passar bättre. Eller; jag VET att det passar bättre!

Repade med J och bigband. Det ena mer givande än det andra, men båda bra. Men lättare att få ut något av det lilla.. Eller nu babblar jag mest.

Shoppade present till lilla E också. Tyckte den var såå fin! Vet att hon lär ha hur mycket kläder som helst, men denna var iaf fräsig! :P

Jag älskar att shoppa bebiskläder, men jag ska ju inte ha barn själv så man får ta alla tillfällen som bjuds till babyshopping!

Nu ska jag sätta mig med O och försöka komma på vad jag ska göra.

Inga kommentarer: