Sångerska och sångpedagog

tisdag 26 februari 2008

headset

Hur i hela friden är det tänkt att jag ska klara av att sjunga klassiskt!!?? Detta får mig att tvivla på all min förmåga och bara vilja dra något gammalt över mig!! Sjunga seriöst kan jag ju tydligen inte så då blir väl alternativet att göra humor av det hela. För då kanske de tror att de skrattar åt mitt uppträdande och inte åt hur dålig jag är! De kanske kan lura sig själva! Måste ringa en sångpedagog! Verkligen.. Kanske ska göra det idag redan!! Får se hur stor risken/chansen är att man får till nåt!

Lyssnar på Monica och Karin och kan inte bestämma mig för vilken version jag ska ta.. Karins är ju roligare, men Monicas är väl iofs mer känd.. Shit! Jag blir tokig!! Har hittat noter till två tonarter iaf! Får väl se vilken det blir.. och dessa ska skickas in alltså!! :S

ÅNGEST!! det är ju detta jag vill göra, men jag är väl inte bra nog... =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Mäh! Du är ju bäst, ju!