Sångerska och sångpedagog

tisdag 7 augusti 2007

Stairway to heaven.

Känns liite bättre idag, peppar, peppar! fick en del packat igår. Kanske inte så mycket, så med den här farten lär jag väl bli klar till jul, typ! Jag är hemma och packar och O tjänar pengar för att försörja oss! Vet inte vad jag tycker om den ekvationen i längden, men just nu funkar det perfa! Det känns ju lite bättre i samvetet att spendera pengar jag själv tjänat! ;)

Skenrep lär det också bli idag. Och så har O lovat att ringa och se efter om det finns något piano för mig på musicum. Vore så underbart att få sitta och skapa lite. Har några hits som surrar i huvet och borde väl fånga dem om det nu blir en demo i vinter! J var ju skitpå, så vi får väl boka in en vecka eller nåt! Synd bara att det är han som kan det studiotekniska, så det blir ju massvis med jobb för honom. Men men.. Hoppas bara E's mamma kan trolla! :P Känns skönt att få en musikalisk ljuspunkt i fjärran igen!

Har hittat en massa roliga skivor när jag packat ner dem. Skivor med hits från högstadietiden! Blir nog kanske en högstadiefest när vi fått ordning på lyan! Ska föreslå det! Alla får gå omkring med känslan från just sin högstadieperiod. Kan bli en massa krockar, rockers å hiphopare, så det blir ju bara gött. Vi har ju plats för en massa folk på våra 81kvm!

Nu ska jag sätta på ugnen så laxen får bli klar medans jag packar. Salladen gjordes igår så det är bara att smula feta!

Puss å kräm, om det är nån ute i etern who gives a fuck!

Inga kommentarer: