Sångerska och sångpedagog

fredag 31 augusti 2007

Samantha Foxxy

50 inlägg.. Herregud, jag kan inte ha ett roligt liv!!

Sitter här och har fixat lite. Inte ätit frukost dock, kanske blir en banan! Har hittat höstjackan och det är en bedrift i denna röra. Ska ta mig ut till bilen och leta efter gardinstångsfästen. Tänkte sätta upp nån gardin i sovrummet nu äntligen så man slipper bjuda på liveshow varje kväll!

Dock är bilen full med skit så jag hyser inga förhoppningar om att finna det jag vill. I nuläget har jag inte ens nån aning om var bilnyckeln finns så det kan bli ett snabbt slut på detta projekt!

Fick tag i nån som kanske vill ha sofforna iaf! Helping hand här i stan. De har hämtning tisdagar så det passade ju superbra! Hoppas de tar dem, annars får vem som helst komma förbi och plocka dem!

Inga kommentarer: