Sångerska och sångpedagog

onsdag 29 augusti 2007

Holy diver

Ok. Mitt inlägg om polacker har stannat i mitt undermedvetna och kommer knappast komma ut inom den närmaste framtiden. Det finns så många andra saker att skriva om som inte kräver lika mycket engagemang. Som idag. Har gigat för alla nya söta reccar idag. De är små, söta och rör sig förvirrat överallt. Ser man en förvirrad person med ett papper i handen kan man vara säker på att det är en färsk student som undrar hur man tar sig till ekonomikum från gamla torget. Jag var aldrig sån. Jag var stenhård redan från början! ;)

Jag var aldrig med på reccegrejer eller nollning heller. Hade för mycket att göra med stadsteatern. Jag tog mig in bakvägen mha bandet också. Har aldrig varit på en gask så det kanske man skulle åtgärda. Eller något! :)

Imorn ska jag försöka tvätta. Tror inte att det är speciellt svårt utan det svåra är att ta sig upp på morgonen. Ska tvätta nio till tolv. Ska dock satsa all energi på det. Måste ha kläder till helgens bröllop. Gillar gig jag!

Nu ska jag göra en annan sak. Skriver kanske mer sen, är inte så säker på det, men men...

Inga kommentarer: