Sångerska och sångpedagog

tisdag 21 augusti 2007

long time..

Ok, bara för att informera de som bryr sig, dårå, kan jag ju säga till mitt försvar att jag befunnit mig på annan ort, nämligen till och med ett annat land, Polen. Har laddat upp med en massa bra saker som jag ska skriva om, dock är jag inte laddad för dem nu.

Veckan där var ok. Lyxigt med gratis mat och boende, men det lyxigaste var nog att få åka båten ensam med O. Inte mycket slår det.

Polacker är ett roligt folk, får lov att återkomma till det.

Nu är det flyttpackning som gäller. Inte riktigt i samma utsträckning som jag hoppats, men iaf. Hämtade nycklarna igår direkt när vi kom tillbaka från stan och var där med lite saker. Sånt känns bra. Och den var precis lika fin som jag mindes den. Det kommer nog bli bra. Önskar jag hade en massa massa pengar att shoppa för också, men en sak i taget nu. Hade fått ett litet presentkort på IKEA av hyresvärden! Sånt är ju skoj! Och ett på blommor. Ja, sånt är ju trevligt det också!

Nu ska jag gå!

Kramen

Inga kommentarer: