Sångerska och sångpedagog

onsdag 8 augusti 2007

Silvershampo....?

Har shamponerat huvet en första gång nu. Inte ser jag nån skillnad och jag har kletat in sunsilks sheer blonde för att förhindra omtalad risighet. Jag är lite nyfiken på om någon svarar på mina forumfrågar på sajterna. Funderar på att klippa lite mera också. Hon som jag köpte det av var lite osäker på mina toppar/längder, på om det skulle bli så vitt som jag ville. Därför tänkte jag att jag isf kanske kan klippa bort det! Köpte en finfin urtunningssax på classe o så jag får väl kanske ta till den! O blir nog galen av mitt styr.. ;)

Letade faktist efter en svart klänning idag.. hittade ingen!! Ingen alls! Jo, en på indiska, men den var inte så fin. Får väl kanske ge upp tanken på vitt och silver.. Men men. Silver å silver funkar det med! och så har jag ju min rödvita superklänning! I like it! Och lite schyssta pattar får man också i den! Eller vad säger du, O?? ;)

Är påväg till badrummet nu för en dust med saxen..

1 kommentar:

Anonym sa...

"vitt och silver"?? Var det inte en svart klänning som du vill ha? Iofs är ju din senaste "svarta" klänning mer åt det vita hållet, men...

Angående frågan så kan jag bara svara JA! ;)