Sångerska och sångpedagog

fredag 31 augusti 2007

Hi, my name is.

Imorgon, fredag, börjar jag skolan igen. Ska bli spännande. Skönt att byta institution, men samtidigt lite läskigt! Dock är jag ju bekant med den sen tidigare. Det är ju bra. Ska läsa Svenska för lärare. Tror jag börjar med grammatik. Hur nu det ska gå. Var hyffsat bra på det i skolan själv, men det känns som hundra år sedan.

Idag hade vi ytterligare en recce. Gick bra för mig. Kändes ok, stabilt. En sista imorn, sedan bröllopsgig på lördag. O får städa själv då! Och putsa om mina fönster. Det ser helt sjukt ut. Jag är visst inte bra på sånt. Kanske har något annat som jag kan göra.. Har ju iaf städat kylen!

Homer Simpson är min idol! Han är rätt hård!

Nu vill jag sova lite. Vore så skönt att få vila lite. Är hemskt trött nowadays.

Jag skulle också vilja ha en stor publik! ;) Min läsarskara är inte så stor. Kan inte DU som läser detta skriva hej och din favoritfärg i kommentatorsfältet? Jag skulle tycka det var väldigt trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej blå!