Sångerska och sångpedagog

torsdag 2 augusti 2007

Brudarna!

Är uppe i Norr nu. Åkte bil med brorsans kompis. Det gick riktigt bra. Svårt ibland när man ska kallprata med någon man inte känner och är tvingad till tre timmars intimt samåkande, men det flöt super! Hade många gemensamma saker att fördriva tiden med. Plus att sommarprataren på P1 hängde med. Vi satt och funderade länge över vem han kunde vara, hörde inget namn, men han var riktigt intressant!

Sedan har vi hängt i Ljusdal hela dagen. Har aldrig varit där på dag/vardag tror jag. Alltid bara bytt tåg. Vi hängde med coolaste securitasväktaren. En superbabe! ;) Och drack choklad i ett rum med nakna flickor på väggarna. Vi blev så inspirerade att vi satt och drog fräckisar för varandra! :P Vem som helst skulle bli generad! K var värst! Hon är cool! Fräcka fredag med K! Var sååå mysigt att träffa dem! Att vi lyckats sammanstråla två gånger samma sommar är otroligt! Vi satsar på en till gång i augusti och ska ha kräftskiva!

Sedan käkade vi kebab på en halvsunkig pizzeria!

Träffade också på två små pojkar som fick oss att återfå tron på mänskligheten! (eller så var de bara olyckskåta)! Vi skulle hitta polisstationen men hade inte nån speciellt bra koll på den där hålan. Vi stannade två småkillar på cykel och frågade dem. De pekade och frågade oroligt om det hade hänt något. Sedan kom de tillbaka för att se att vi var på rätt väg! Så söta. Eller så tyckte de att vi såg gamla och förvirrade ut. Jag tänker inte fundera mer i de banorna! Våra hjärtan gladdes en stund iaf!

Imorn ska jag sortera kartonger efter papsen. Känns inte speciellt kul. Verkligen inte. Hoppas bara jag får vara ifred. Vill inte bli störd i min känslomässiga bearbetning.

Ska logga ut nu. De vill sova. De andra. Man måste ta hänsyn. Märkligt ord. Jag har fruktkolor från belgien på rummet. De kan jag äta om jag får tråkigt! Har en bok också! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Värst vad du hunnit med mycket idag! Puss!