Sångerska och sångpedagog

onsdag 8 augusti 2007

kortkort

Väldans vad kort det blev. Man märker sådant när det har torkat och sånt. Men helt ok! Ibland överraskar jag mig själv med mina hårkunskaper! Tror att silvershampot fungerade också! Ska ta en dust till idag om inte den planerade utväxtblekningen visar någon effekt på övrigt hår.

Dagens to do-list:

* Samla ihop tvätt
* Gå till tvättstugan (tvätta!)
* Skala räkorna
* Hämta tvätten, hänga hemma
* Käka lunch
* Bleka utväxten
* Silvershamponera??
* Träffa syster och bror som kommer ner
* Badpicnic med dem plus O

Kanske inte så mycket, men betänk att de fem första punkterna ska helst vara klara före ett! Kommer ju aldrig att ske med mitt tempo, men men!

Nu ringde kidsen och sa att de är i söderhamn. Det går framåt iaf! ;)

Nu ska jag sortera tvätt!

Inga kommentarer: