Sångerska och sångpedagog

tisdag 7 augusti 2007

Soooo silver spärrballong.

Nu har jag köpt mitt livs dyraste shampo! Ever!! 141 sek kostade det. Matrix so silver, så nu hoppas jag att det gula försvinner! Lär ju behöva använda det ett par gånger så det är väl lika bra att börja ikväll! Utväxten tar jag hand om imorn! ;) Finns redan inhandlade medel för det! Ska klippa topparna lite sporadiskt idag. De är rätt slitna och det vore inte såå roligt om de skulle sluka lila pigment och få nån märklig grön skiftning!!


Jag vill inte ha overall! verkligen inte. trivs inte i det. kan inte sjunga i det eftersom jag bara känner mig obekväm! Som en röd spärrballong! Jag är inte gravid, men jag ser fan ut som det när jag befinner mig i den. Jag vet, har sett Sof-fotona! Jag kan inte sjunga med den vetskapen! Nope, never, ever! Jag klipper den inte i bitar för O har sagt att den är dyr, men jag ställer mig inte på en scen fyra gånger till med den! Aldrig mera! Inte ett gig till med overall! Kalla mig töntig, sucka åt mig, slå mig, spotta på mig, men tvinga inte på mig overallen!!

Inga kommentarer: