Sångerska och sångpedagog

lördag 11 augusti 2007

Lättad..

Så, K lekte diktator och bestämde att orkestern ska ha overall och sången får göra som dom vill! det gillar jag! Att göra som jag vill alltså! :) Nu känns det bättre igen! Ska bara övertala H om att ha är supersnygg i kostym också så att inte han vill ha overallen!

Tack för den fina kommentaren. :)

Idag är det visst lördag. Var och kollade på en soffa igår. Superfin. Tror jag vill ha den, är endast lite osäker på om den får plats i nya lyan på ett bra sätt! Men det visar dig. Var åtta veckors leveranstid dock, så vi får möblera om senare isf! Men den var skitsnygg och svart. 3+2! Får låna pengar från mitt sorgekonto.

Idag ska jag packa lite är tanken. Få ner alla alla prydnadssaker är målet. Vore gött.

O har två gig idag så honom lär jag inte se röken av. Jag har två rep imorn så vi blir väl kvitt! Skulle behöva köpa najlonstrumpssteps dock tror jag!

Puss å kräm!

Inga kommentarer: