Sångerska och sångpedagog

fredag 3 augusti 2007

på min faders grav.

Tjoho! Inte blev det någon svart klänning inte. Men en silverfärgad från Indiska. Superfin! :) Den matchar ju också skorna. på sätt o vis! Fick ett par skor av mamma med. Töffler. Bra att ha. Helst i Polen.

Nu till det trista. på många olika fronter. Mormor måste in till sjukhuset imorn. Hennes höft är helt störd. Hon kan inte röra sig. Undrar om kulan är ur fas. Inte roligt för lillan! :( Därmed är vår skärgårdstur också i fara. Vi får se. annars kanske man kan klättra upp på berget, O? ;)

Idag blev jag förbannad. Var förbi graven idag. Blommorna jag planterade sist, fina saker som vi drivit upp från lökar, var försvunna! Helt märkligt! Och ersatta med en massa tagetes!!! Och silverek!! SILVEREK!! Jag har hela tiden sagt att jag tycker det är så fult med de gravar som har förmyndare som får röda begonior, typ, och silverek!!! Det är såååå fult!! Och nu har nån satt dit det. Jävlar i mig att jag ska ta bort det imorn!! Det ska vara röda vackar blommor på min pappas grav!

Inga kommentarer: