Sångerska och sångpedagog

fredag 24 augusti 2007

Karlsson på taket och jag.

Jag packar och packar men det märks inte. Vi har så sjukt mycket saker och inte verkar jag slänga speciellt mycket heller. Kanske bli bättre när jag kastar mig över alla kläder. Men jag vill inte slänga alla kläder jag inte kan ha/använder. Jag vill banta mig till dem. Och det ska jag. Verkligen. Ska bli skönt om allt lugnar ner sig så man kan skaffa nytt friskiskort och kan ta sig dit på regelbunden basis.

Har packat ner en massa musik nu. Noter, böcker, egna låtar, allting. En stor kartong blev det och lite till. Ska bli skönt när allt är klart. Vill bara mysa i nya fina lyan.

Snorig är jag. Liksom massvis! Det trycker i bihålorna. Kanske ska jag knapra mitt favortiknark; rinexin!

Måste skaffa sopsäckar. Det finns så mycket skit! Ska bara läsa gratistidningen som kom med posten idag först. Och Cornelis spelar på radion, det är mysigt iaf!

På söndag går lasset och på lördag ska jag vara med mina flickor! Det ska också bli najs!

Inga kommentarer: