Sångerska och sångpedagog

måndag 27 augusti 2007

I like to: Move it, move it!

Jaha. Så var gårdagen över. Sitter här i den nya lyan nu. Känns sååå skönt. Den är fin och våra möbler gick in. Iaf ungefär. Men.. Förstår inte hur vi kan ha så mycket saker!!! Det är kartong på kartong och ännu ett par kartonger. Dock känns det som att O är den som har flest! ;) Kanske svårt för att slänga. Och den fina utrensningen blev aldrig av då det blev lite stressat. Men får väl slänga lite eftersom kanske. Hoppas det!

Idag ska jag äta räkor. Massvis!! Blev ju inget med det i fredags så jag blev fyraårstjurig ist! Men nu ska jag äta lunch snart här och smälla i mig ett par! Ska bli sååå gott! Sparade lite av salladen från igår.

Idag tänkte jag hänga lite här, gå och plocka lite, känna in lägenheten (speak to me!!), och sedan dra till gamla och försöka städa lite! Tror att jag ska försöka få städat i sovrummet!

Är så glad för alla vänner vi har som var här och hjälpte oss igår! Det gick riktigt snabbt tack vare dem! Och E & A, vilka pärlor! :)

Vi har till och med växter på ballen nu. Grävde upp våra rosor, syrenen och en pumpaplanta! Det blev fint när vi satte dem i nyinköpta papperskorgar från IKEA! Varför slänga 99 spänn på zinkhink när man kan köpa papperskorg för 19??!!

Inga kommentarer: