Sångerska och sångpedagog

torsdag 9 augusti 2007

Gråter

Det knyter sig i magen... Undrar vad folk kommer säga om klädseln.. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det hela.. ska jag råka tappa min overall på motorvägen? så att den blir alldeles sönderkörd?

jag vet inte alls hur jag ska slippa bära den. Dels är den inte seriös musik för fem öre för mig, O! Och dels känner jag mig som en rödval i den! Fan. Jag får så jävla dåligt sjfötr att jag inte ens kan spela så pass säker som man bör om man ska stå på scenen... Jag kommer börja grina, lovar!!

Den är såpass förknippad med ångest för mig att jag är beredd att sluta.. Vet inte om det finns något annat gäng som behöver sångerska..

Jag får fetångest!!!! Pulsen stiger, det knyter sig i magen..

1 kommentar:

Kajsa sa...

men kära vänn! du är snygg i allt du har på dig!! det tycker iallafall jag! :-)