Sångerska och sångpedagog

onsdag 1 augusti 2007

Banankartonger!

Säg mig, finns det något bättre påfund? När man ska flytta alltså! De är så fina, så fina, och klassiska! Det står flera stycken i sovrummet nu och bara skriker efter att fyllas. Jag har tänkt plocka ner alla prydnadssaker och ljusstakar idag. Lär bli en del.

Idag känner jag mig pigg och glad som en (nåväl, kanske ganska gammal) mört! Rätt skönt att märka att det går upp å ner. Idag är det upp å det är najs! Imorn drar jag till Norrland och brudarna. Ska bli fett med najs! Längesen vi hade en chans att ses! Mina små flickor! :) Och idag flyttar min bror hit till stan! Ska bli kul att ha honom här! Hoppas allt löser sig och går bra!

Jag ska få lite energi idag genom att provsitta soffor på IKEA! Har inte råd att köpa något, inte ens en endaste ljusstump, men det gör inget! Ska försöka lämna tillbaka locktången också. Har två alternativa ingångar:

1: Hej, denna gjorde inte riktigt vad jag hade förväntat av den. Hur ska jag nu gå tillväga när er produkt var en besvikelse?

2: Hej, jag köpte denna till min gamla mormor/farmor/faster/moster och hon tyckte att den var för stor. Hon var ju tyvärr tvungen att öppna paketet för att se det, så det är tyvärr brutet. Vad ska jag göra nu?

Vilken ska jag välja? Sanningen eller den mer fantasifulla?? Hmm..... Tough choise!

nu ska jag packa lite! kom gärna förbi och andas in lite smuts!

Inga kommentarer: