Sångerska och sångpedagog

lördag 3 november 2012

Rodd!

Tänk, vad svårt det är med tidsplanering när man har en liten pärla som förgyller livet! Stört omöjligt, skulle jag vilja säga! När jag ska ta bussen nånstans planerar jag alltid för en buss tidigare än vad jag behöver, just därför!

Snorig är hon också och det gör det svårt att sova för oss alla. Vid fyra la vi en kudde under babynestet för att höja upp henne ytterligare, räckte visst inte bara med en dubbelvikt handduk, och då kunde hon sova nån timme lite bättre iaf!

Nu är vi iaf på väg in till stan. Olle ska giga funk ikväll och roddar. Vi tänkte titta på och uträtta lite ärenden på stan. Det är så himla grått och trist så vi kanske får ägna oss åt lite tröstshopping! ;)

Igår hade vi världens roligaste präst på besök och samtalade inför dopet! Kändes jättebra och kommer bli kanon! Avslappnat och trevligt!

Jag läser en massa bloggar och en som jag fastnat för är Hannah Graafs! Otippat kanske men det är roligt eftersom hon har en dotter som är ett par veckor äldre än Lovisa vilket har varit roligt att följa ända sedan graviditeten. Hon pysslar iaf med nåt som jag från början tyckte var väldigt fånigt men efter ett tag känns det ganska trevligt, speciellt dagar man känner sig allt annat än fräsch. Hon tilltalar sina läsare med "vacker". Enkelt och simpelt, men det växer!
Kanske ska sno det rakt av? Som en hommage men också kanske nån annan där ute blir lite glad?

För du ÄR vacker! Believe it!

Hoppas du också får en fin helg!

Inga kommentarer: