Sångerska och sångpedagog

tisdag 27 november 2012

Dagens konsumentkontaktare: Rofa Design!

Beställde ju lite prylar från Rofa när jag vann mitt presentkort. Leveransen gick tokfort och allt var toppen förutom att en av tangenterna på pianot krånglade. Inte så roligt om det krånglar redan direkt liksom!

Tog kontakt med dem och möttes av jättetrevliga serviceinriktade människor. Jätteroligt! Skulle inte alls vara några knepigheter att få ett nytt hemskickat. Inga problem! En stund senare blev jag till o med uppringd av en annan därifrån som hade ett tips om jag ville se om jag kunde lösa problemet själv. Tyvärr hjälpte det inte, men ändå! De ringde upp idag igen och kollade hur det hade gått så nu har jag redan fått mail om att ett nytt är på väg.

Väldigt bra service alltså!

Nu håller vi tummarna för att nästa piano har en lite bättre B-tangent. Hon måste ju kunna lägga schyssta CMajackord liksom! :D

Ljudet var riktigt härligt i pianot! Och lite starkt. Men coolt! Borde ju verkligen användas i något "riktigt" musikaliskt sammanhang...

Så årets julshoptips: http://www.rofa.se/


Inga kommentarer: