Sångerska och sångpedagog

torsdag 22 november 2012

Underbara knasbarn!

Min lilla knasbebis! Mammahjärtat växer för varje dag och för varje leende!

Just nu sover hon i min famn och jag tittar på slötv! Kardashians!

Hon vaknade som vanligt med ett leende! Min lillfis! Efter nån timme blev hon trött och somnade i mina armar. När hon sovit ett tag och kommit ner i djupsömn tänkte jag att jag skulle lägga henne i spjälsängen så hon kunde sova där. Är ju bra att hon vänjer sig för nån gång är ju tanken att hon ska sova där liksom.

Hon vaknade direkt och låg sedan och skrattade åt mig och Barbapappamobilen som snurrade ovanför hennes huvud!

Efter en kvart uppe blev hon dock tvärtrött och tvärledsen så nu har hon somnat i min famn igen och där får hon ligga tills hon vaknar. Man har inte så mycket att säga till om själv nu för tiden! :)

Har iaf hunnit tvätta två maskiner, dammsugit nedervåningen (ignorerar övervåningen än så länge!) och torkat golvet i köket! Vårt köksgolv kommer bli överlyckligt när Lovisa slutar äta ersättning! Blir som klister på golvet när den råkar droppa på golvet.

Iofs kommer väl golvet få en dos av vanlig mat istället... Stackars golvet! :D

Har precis gjort klart min FB-sida! Gilla den gärna för då blir jag jätteglad! www.facebook.com/cbwmusic tror jag det är!





Inga kommentarer: