Sångerska och sångpedagog

lördag 10 november 2012

Dopet

Har däckat i soffan, alla tre! Egentligen fyra för Elvis ligger här bredvid. Ceasar har flyttat till klösträdet.

Har landat efter ett fint dop med besök av fina människor. Åldersspridningen var skönt vid med min nittioåriga farmor på ena sidan och Lenas och Davids lilla tjej på ett par veckor på andra sidan!

Många fina människor som kom och delade Lovisas dag med oss och för det är vi så glada! En massa fina presenter fick hon också som en härlig bonus på hela kalaset!

Är helt slut och jag hoppas vi alla sover gott i natt! I natt hade jag problem igen och eftersom vi skulle kliva upp tidigt så fick inte Visan alla timmarna hon behöver. Men hon skötte sig så himla bra! Sa inte nåt under hela ceremonin och somnade i pappas armar när folket började gå mot fikat.

Gillade prästen massor! Avslappnad och rolig! Fick folk att skratta i bänkraderna.

Får lägga upp bilder, och recept, senare! Nu ska jag byta blöja och plocka ut mina torra linser!

Sov gott!

Inga kommentarer: