Sångerska och sångpedagog

onsdag 28 november 2012

Bebisknåd!

Efter ytterligare en natt utan vettig sömn var det dags för en förmiddagsaktivitet. Spädbarnsmassage stod på schemat. Mysigt men Lovisa somnade inte när jag trodde så därför var hon bara nöjd halva stunden och skrek och kräktes andra halvan.

Hon somnade dock rätt snabbt efteråt och sov igenom lunchen med mammorna och bebisarna från Hjärtat. Sedan bajsade hon tyvärr ner sig igen och eftersom alla skötbordstoaletter i hela Svavagallerian var stängda och låsta fick vi packa oss iväg till Norrlands för att tvätta rumpa.

Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Vågar inte sova för då kanske jag inte somnar i kväll igen.

Så himla pissigt att ligga vaken när Lovisa sover!! Hoppas inte på tre bajsnätter på raken, då blir jag nog knäpp på riktigt!



Inga kommentarer: