Sångerska och sångpedagog

tisdag 27 november 2012

Sömn #%*{!!!!!##&@##

Det är verkligen skitjobbigt när sömnen krånglar!! Det känns så himla onödigt att MIN sömn krånglar när Lovisa sover. Galet irriterande liksom! Hon somnade vid 23 igår och jag låg vaken lite och väntade på John Blund.

Halv tre vaknade jag av gnäll och vift. Då fick hon napp och blev lugn men vid tre var det dags för mat.

Sedan låg jag vaken och vred mig till sjusnåret. Sååå irriterande! Hon somnade ju om direkt! Hon fick till o med en flaska till vid sex men jag kunde inte sova.

Får panik! Funkar inte om jag inte får sova vid de få tillfällen som bjuds. Jag kan inte sova på dagarna heller om jag har ansvaret. Inte ens om hon sover ute i vagnen som hon älskar. Om hon somnar i min famn kan vi sova 45 minuter tillsammans nån gång.

Olle kom iaf och la sig hos mig så jag somnade en stund där vid sju. Vaknade vid nio för då var det dags att göra sig klar för träff med bvc-gruppen. Olle brukar också följa med och det tycker jag är jättekul! Han vill ju också ta del av allt!

Han jobbade iaf hemifrån och hade Lovisa i sele en timme så jag fick ta en tupplur. Sååå välbehövligt!

Nu är han på ukk och spelar Jimi Hendrix!

Saknar honom!

Inga kommentarer: