Sångerska och sångpedagog

torsdag 8 november 2012

Slö torsdag

Somnade om till slut. Olle kom och la sig bredvid mig och mot hans trygga bröst kunde jag somna och sov sedan vidare när han gått upp. Knappt två timmar fick jag till iaf! En halvtimme till kan jag också addera eftersom Lovisa ville sova lite i min famn och då gick jag och la mej i sängen.

Idag kom paketet från ellos! Sjukt snabbt! To my surprise var den röda klänningen också med trots att den inte skulle komma förrän i december! Den var jättefin! Dock lite svårt att dra upp dragkedjan själv!

Har hämtat nyckeln till församlingshemmet också så på lördag förmiddag blir det till att bubba, bära och fixa! Och döpa, så klart! Fixade med dopklänningen igår och satte i nya band. Kemtvätten blev jättebra!

Visan sover ute i vagnen, sötnosen! Hon gillar verkligen att sova i den och friska luften! Påbyltad såklart så hon inte ska frysa!

Själv har jag fått chans att läsa ut Andreas Lundstedts bok Mitt positiva liv. Började igår men hann inte klart innan hon vaknade. Otroligt gripande! Vilken börda att känna sig tvingad att bära ensam samtidigt som man ska prestera i offentligheten!

Rekommenderar den!

Har en kudde under babynestet för att underlätta för snoriga Visan. Det leder till att hon halkar ner och måste lyftas upp ett par gånger. Imorse hade hon glidit ner rätt mycket!

Inga kommentarer: