Sångerska och sångpedagog

torsdag 29 november 2012

Tröttis!

Har en supertrött bebis idag! Hon vaknade pigg och glad halv åtta och fick mat. Vid nio somnade hon om på mitt bröst och vi sov en dryg timme. Vid tolv sov hon igen en timme och kvart övrig två var hon så trött att hon slocknade i min famn igen och där är vi nu!

Jag bara njuter av hennes andetag och struntar i allt göra här hemma!

Imorn ska vi försöka ta oss iväg på mammafika inne i stan!

Håller tummarna för en bra natt så vi orkar! Igår kväll var hon svårsövd men somnade i Olles famn. Själv sov jag som klubbad och vaknade inte så väldigt många gånger!

Snöat har det gjort också! Jag måste skaffa nya vinterskor! Måste hitta några bra med tjock sula såman inte halkar! Förra vintern när jag var gravid hade jag prndionärsbroddar så jag får väl ta fram dem i år igen. Vår gata är superhal när den är isig!

Jag avskyr vintern så jag hoppas den passerar fort och att det blir milt och snöfritt direkt efter jul!

Vill iofs nån gång åka pulka med Visan! En sån där babypulka som är så söt så lite snö är väl ok. En kort stund!!

Nu längtar vi efter Olle!

Inga kommentarer: