Sångerska och sångpedagog

söndag 25 november 2012

Utflykt!

Idag åkte jag och Visan in till stan med Olle. Han skulle repa och då passade vi på att hälsa på E och M! Jättemysigt var det och hon skötte sig riktigt bra! Lovisa, alltså! :)

Vi har bar varit hem till släkt förut så det var första gången vi var hem till vänner. Alltid spännande med nya situationer! Och så fick jag äta räkor! Med skalservice till o med!!! :)

Jag håller på och fixar med hemsidan och sånt (eg. mest Olle) och idag printade jag lite såna där hemmagjorda visitkort. Jag är ju lite hemvävd, sådär!

Lovisa vägrar fortfarande sova i sin spjälsäng så just nu sover hon i sin vagn på altanen. Lite sent, kan tyckas, men hon är trött och sover ingen annanstans förrän vi går och lägger oss. Vi ska äta en sen middag och glo på Solsidan som alla andra, sen blir det säng för oss med. Såååå trötta!

Skulle kunna lägga upp fina bilder från visiten idag men eftersom jag inte vet om jag får avvaktar jag med det! :) Lägger upp lite andra istället! ;)

Lovisa hjälper pappa fixa med mammas hemsida!


Lovisa och Maskis! Eller Ormis. Lite osäker där...


Elvis håller koll när jag högläser om sibbar!


Hm... Ja, hur var det nu igen? Skulle jag bajsa?


Whop whop!


Leker Magnus Härenstam


Höhö


Ska vi leka nu? Ska vi leka??

Inga kommentarer: