Sångerska och sångpedagog

fredag 9 november 2012

Dop och skiva!

Imorn lördag är det dags för dop för min kära lilla dotter! Lovisa Ingrid Christina Margareta ska få vatten i håret och bli medlem i Svenska Kyrkan! Huruvida hon vill stanna där och konfirmera sig får hon bestämma själv. Vi öppnar dörren och hon väljer om hon vill gå genom dörren eller gå åt något annat håll!

Ska bli så roligt att få träffa alla dessa fina människor som ska komma!

Imorn blir det uppstigning tidigt! Olle burnar in till stan för att hämta blommor och tårtor och vi tar vagnen och börjar pyssla i lokalen.

Idag fick jag låtarna som vi spelade in förra året! Mina egenskrivna hits var äntligen färdigmixade! Så himla märkligt och roligt!

Känns väldigt konstigt att höra dem eftersom det var ett drygt år sedan jag la sången. Ett helt liv sedan. Innan Lovisa ens fanns! Inte ens ett litet risgryn i mammas mage. Hon fanns inte alls. Tror jag sjöng in i oktober...

Nu ska vi försöka sova. Har haft två jobbiga nätter så nu håller vi tummarna för en bättre!

Sov sött!

Inga kommentarer: