Sångerska och sångpedagog

torsdag 8 september 2011

Sömnlös och storm troopers!

Andra natten på en vecka som jag inte kunnat sova ordentligt. Eller jo, jag är rätt utsövd nu eftersom jag sov till 12.50.. Tittade på klockan sist vid 4.35 och sedan dåsade jag bort en smula. Vaknade vid varje ljud och när Olles klocka ringde hade jag nog precis somnat ordentligt. Inte kul alls. Jag brukar inte ha såna här problem, somnar i alla lägen!

På morgonkvisten har jag iaf drömt en massa. Drömde bland annat att vi hamnade utanför en konsertarena. TT skulle giga och vi hängde utanför. Hamnade i ett stånd där de sålde merch. Jag skulle köpa en reflex, 5 spänn! Som hittat!

Nästa dröm var lite mer mordisk! Vi var ett helt gäng, typ delar av Attra tror jag, som sprang runt och jagades av onda människor. Det var storm troopers men de var håriga som Chewbacca allihopa! Dvs deras "uniformer" var gjorda av hår! De skulle döda oss! Vi kom dock på att vi kunde lura dem och döda dem! Vi sa åt dem att de kunde få hjälpa oss göra te som skulle till Finland!? Då kom de springande och la sig ner på golvet (de var liksom jättelånga!) så vi kunde vrida huvudet av dem! Då kom det rosa blod som man kunde ta vara på och sälja.

Sjukt. Vi vann iaf!

Vaknade av en smäll. Vet inte vad det var. Ceasar kom dock in i sovrummet och jamade massor! Han gick fram och tillbaka mellan sovrummet och övriga huset. Jag var för trött för att förstå och somnade därför om. Vaknade nyss när Elvis hoppade upp på mitt ben och gick och la sig på Olles plats. Där låg redan Ceasar och sov! Mina pluttar ser till att matte har sällskap!

Ligger just nu i vår assköna soffa och Ceasar använder min högerfot som huvudkudde! Kärlek!

Inga kommentarer: