Sångerska och sångpedagog

fredag 16 september 2011

Snoriga, snörvlande Fortum-säljare!

Har haft typ en miljard missade samtal från ett suspekt telefonnummer (0313529110 förresten, så ni vet vad ni har att vänta er!) och denna gång kunde jag faktiskt svara. Misstänkte att det var något skit så jag hade väntat på att få svara och säga att jag inte var intresserad av något!

När jag svarat är det första jag hör en jäääätttelång(äcklig) snörvling! Sen kommer något som låter som en barnröst och jag funderade över om jag kände några barn i 031-området. Men icke! Det var en snörvlande (förkyld som alla andra människor just nu) tjej som frågade om att allt var bra. Ehh....? Hon fick också ur sig att hon ringde från Fortum och ville prata med mig eftersom jag står på elen. Tänkte efter en millisekund och kom fram till att vi INTE var kund hos dem och att det nog var (jävla, jävla) Vattenfall som vi fick räkningar ifrån.

Å vad det är skönt att spela vara dum då! Jag sa snabbt att jag inte alls hade någon koll på det där utan att det var min man. Då blev hon hon plötsligt ointresserad av mig och önskade mig en trevlig dag.

Undrar om jag skickat henne på min man nu eller om hon (hoppas hoppas) strök mig från sina rullar!

Jag verkligen AVSKYR telefonförsäljare!! Ska jag köpa något vill jag fundera över det i lugn och ro, inte bli stressad av nån som ringer mig! Jobbade själv som det under gymnasiet men slutade snabbt eftersom det kändes sjukt jobbigt att störa folk!

Och HERREGUD! Är det inte ett kardinalfel att snora den tilltänkta kunden i örat det första man gör??

Så himla irriterande och dåligt att man inte kan NIXA mobiler!

Så alla ni som funderat på att ringa mig och sälja skit, gör inte det! Spar era röstresurser och lägg dem på nån annan!

1 kommentar:

Mattias Kullervik sa...

Hej Milla.

Tråkigt att höra att du blev dåligt bemött av en av våra försäljare.

Om du mailar det telefonnummer som du blev uppringd på så ska jag säkerställa att du inte blir uppringd och störd igen! Min e-post är mattias.kullervik@fortum.com.

Ha en trevlig helg!

Vänliga hälsningar
Mattias Kullervik
Försäljningschef,
Fortum - privatkundsmarknad